byebye summer

åh nej deppig rubrik där. idag kom jag & många andra på att vi inte kan njuta av nuet, vafaen jag och snille gick ut isolen och båda såg lite halvdeppiga ut med vetskapen om att det ska bli 6 grader på torsdag. ha-ha, hemska tjejer!
Har känt mig väldigt allmänt förvirrad typ den senaste månaden, så mycket att göra och så mycket att tänka på. Men om en vecka är underbara klassen i Göteborg och myser, och om två veckor har vi sommarlov. Helt sjukt, men jag orkar inte tycka mera att det är sååå konstigt och sååå sjukt för den tanken har redan sagts och diskuterats allt för många gånger!

Ikväll var det wonderful överraskningsmiddag för Anja, GRATTIS i förskott baby! Det var jättemysigt och gott, och nedrans rolig överraskning det där.
Och nu är ja taggad inför p&l, det kommer rocka. <3

nu ska jag sussaaaa. och öva på mitt svenskatal. spännande va? åh jag borde låsa min blogg för det här bryr sig ingen om. jaojjao, pussiluullaa !

bg
åh jag saknar afrika konserten sååå mycket!
Dscf6637
coolaste baby love!

och framför allt steens very muchoo! hannsiluss å co, majs snånia och alla andra prickar!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0