Kvällstidning till bror.

Mitt uppe i historieplugget måste jag ta en liten paus. Inte roligt det där. Idag har jag i alla fall en del av Mattenationella avklarad. hoppashoppas att det gick!

Inatt sov elin här i våra tempurmaddrasser. Det var kuuuuulis. hihiihih. Nu är det jättefint väder.
idag skulle jag vara en snäll tjej och smsa hannsi och skrev "någon blir stor imorn" :p typ jättegulligt och snällt. Får svar: vem? hahah sen fattade hon inget alls. Det jag vill komma till är att hon fyller år imorn , stooor tjej. Och jag vill passa på att GRATTA min älskade älskade vän. åh, glad att ha dej!

jag önskar att du alltid var så trendish!

Nehhh nu ska jag återgå till lite rysk revolution, sen ska jag ut i det fagra vårvädret för en liten prommis med kära annika! :)
PUSSPUSS
/AVIVVII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0