im freeeeee!


förstår ni vad längesen det här var?! awh <3

Lovet har varit underbart, väldigt fullspeckat! Men det är så det ska vara! Igår var en fager dag. Jag började dagen med "brunch" ihop med min kära Clarissa, som har börjat hänga i stockholm en del. Väldigt najs tycker jag. Mycket att prata om när man inte ses så ofta! Vi smed lite sommarplaner ,längtar! Sen åkte jag iväg med pendeln och mötte mina käraste majskolvar Hannsi & Snånia så gick vi hem till Majsen! Där hade vi inomhuspicknick och fetsade till det med popcorn och nutella, vår grej! Jag gav dem en jättefager påskpresent heheh. Sedan åkte jag hem, och sen in till 60's med tessi & elin perzoooohn! Mysigt ! (:

Nu ska jag inte svika familjens städdag längre och fortsätta hard-workwork! :D

puss och hej och GLARRE PÅRRE! glad påsk

Kommentarer
Postat av: Matirre

GLARRE PÅRRE AVIRRÈ<3

2009-04-10 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0