underbara dagar

trött vivi på balkongen i solen. En filt. Åh, kan det bli bättre?! Vårvädret dyker upp varannan dag. I förr går var det sol picknick, och utefik. I går var det fuuut. men det blev en fin dag i varje fall. Vivi klippte sig! Smart på en söndag, då det är 100 kr dyarare, och jag har ett helt påsklov på mig. jaja, kort blev det i alla fall: ganska fult, men vääldigt slitet var det. Nu blir det sommarfräscht. Sen var jag hos morfar och åt sushi. Där efter åkte jag till southytälje till nile. Mysis! <3 Där hade vi en lugn liten sleepover i hennes lilla säng! Idag åt vi på omtalade nancys (nästa gång med joanna... =),och sedan tog jag tåget 'upp tll stockholm' - haha lantisar! <3

Där mötte jag de coola brudzehn elin & joanna. Vi promenerade, och som resten av svenska folket en vårdag som denna satt vi och åt glass vid hamnen i Gamla Stan. Sen mötte jag mammi och nu är jag a la home. Snart kommer Nellie hit och vi ska.. fira påsk (; LOVE!

/AVIVIV


PICKNICK med bezta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0