första bakläxan.

Den här veckan har kännts väldigt seg. Och än så länge är det bara tisdag konstaterade jag just. Segt?! JAA! Men jag antar att det kommer att kännas så här nu efter det långa lovet. Som hade kunnat få vara lite längre..
Idag känner jag mig i alla fall fri. som en fågel! Seriöst, skolarbetet har legat som en klump i magen sen lovet, och idag betade jag av ett matteprov, och är klar med mitt svenskatal.
Så jag slutade till lunch, sen begav vi oss och tränade (jättebra att jag åt pizza till middag) hahah bra tjej men sånt händer. Sedan mötte jag ellen, vi fixade body shop och letade förjäves efter världens snyggaste shoes. Sedan mötte jag fridi å cam å vi sällade hem. Och sen mötte jag min efterlängtade mor som är hemkommen från Belgien . måhå, saknad <3


..och jag bjuder på en bild från helgens bravader.
Vivo et Nile <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0