idag var det en vanlig onsdag

förutom att jag var hos doktorn i morse och fick diagnos. Känns riktigt skönt. Nu låter det som jag har värsta seriösa problemet och är väääärsta sjuk. Riktigt så är det inte. heehehehe

Så det var skola med en lektion. Och hela dagen kände jag mej helt "sjabbig" å äcklig plus en bajsig träningsverk (men jag gillar't). Sedan var det staaaan å fika med klasstjejerna. Det känns så ovant att inte veta vad man ska göra efter skolan, att man inte har något plugg. Ovanligt skönt.




fina tider!

/A

Kommentarer
Postat av: hannah

ÅÅh vilka fina muffins gumman! har du gjort dom?



saknar dig din knasiga penis<3333

2009-01-15 @ 17:57:32
URL: http://hawannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0