bloggis

bestämde mig just (nu) för att köra ett blogginlägg. Lite spontanish sissådär hehe
Helg helg helg. Åh den har vart bra. Fast jag har inte haft så mycket tid.. till att chilla.. sova. Men vafan. Det får bli en annan gång. Fredagseftermiddagen spenderades på staden med nille, och sedan fleeeera timmars fika på kulturhuset!! mysis. Sedan mötte jag underbara Antonia. Vi åkte till östberga (!). Festen var kuul haha. Efter vi blivit bjudna på chips av en fager dam så åkte vi hem till mej å sov.Finfina vän.
Igår så var jag å ellen duktiga och gav ut våra suuuuperporffsiga cv:n till ställen så nu kommer jag få 10000 jobb å ellen inga ! Det blir kul. På kvällen begav jag å anna oss ut på äventyr, till sockenplan. Tjej middag hos martina. middag, å daaaance! avivis å annis på hal is, ...typ !
Idag var vi och simmade .och sedan har jag pluggat.
duktig tjej.
hm.
intressant inläg..
god natt /A



min sötmajs å jag för typ .. ett år sen i  england.. snygga redan då! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0