'tonårsliv'-.. näey

Ofta pratar folk om tonåren som den jobbiga tiden och bazz hit och bazz dit. Jag har aldrig riktigt förstått mig på det där, just vad det ska vara som är så otroligt illa. Ikväll fick jag smaka lite på känslan, då jag laaaaaaackade och nu vill jag agera ut mina feelings. hehe jag är arg då skriver jag fett bra not. nej men ååh vi var på en tråkig show där jag bara blev rädd, sedan hade jag miljoner roliga saker att göra och inget fick jag. Det kallar jag dåligt. Grillning på långholmen är inte farligt. Inte antonia.fest heller: nejnej, här blir det hem. Därför sitter jag här och avreagerar mig lite: nu väntar sängen!
"du är nog bara ltie trött".. not shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0