Alla hjärtans dag.

Åh jag gissar att min rubrik liknar ganska många andras idag. Men vad gör det?! Här ska vi inte vara speciella.
Den här dagen är en mysig dag tycker jag . Jag orkar inte tjata om att: "Åh det handlar bara om konsumtion, blablabla". Ja, det kanske det gör. Men antagligen verkar de flesta gilla det ganska mycket eftersom det går hem hos de flesta.. Det är kul att vara lite extra kärleksfull (notera extra), och att få slippa lite lektioner här och var. Och smaska geléhjärtan.

Dagen väcktes med Elin då vi överraskades av varsinn present dagen till ära, av min älskade mor. <3 Annars har det flutit på, och jag har gjort lite onödiga impulsköp.


Förra årets alla hjärtans dag firades med tjejerna och sushi. Ganska bra?! I år blir det nog något liknande. Åh, mys.

Det är det bästa sällskapet. Man orkar inte gå och vänta. Njut av livet folks, och lev i nuet!

MASSOR AV ALLA-♥ dag pussar, från er vivi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0