farewell!

wöwöwöw. äsh, blogginläggets början är nästan alltid det svåraste. Jag tyckte jag fick till det ordentligt där? (;

Nu är jag mitt uppe i min fixa-packa-process. Samtidigt som jag måååste sova pg.a tidig uppgång imorn. jamen äshan, planet är ett bra tillfälle för lite extraintagning av sömn. Idag har dagen gått i ett. Började dagen med Nellie min kära. Vi "shoppde lozz", så att säga, fikade, och umgicks.
Sedan kände jag ett staaarkt behov (Saknad) av min kära vän Antonia . Så henne mötte jag för en till fika. mysis. Hon är fin.
Nu är jag just hemkommen från nellie, med anja & marion, där hon bjöd på kvällsfika med hallonpaj och teeee. Awh. hon  är för söt. Nu förstår jag inte riktigt hur jag planerade den här kvällen och hur klockan kunde bli så mycket. Och nu känner jag att jag bara rabblar på med massa konstiga oord och då tänker ni, konstig tjej?`

äsh, god natt på er !

Glömde att imorn åker ju jag, jag ska hälsa bryssel från er. Det ska bli skönt att komma iväg lite. Även fast jag kommer sakna.
PUSS
/
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0