looveliloov!

Måste bara börja med att säga att jag har sportlov och att det känns wonderful. Fagertfager. Nej men faktiskt, det kom väldigt passande! :) Fast såklart blir det inga sportiga skidor, sååå sportig som min familj är. Fast det spelar ingen roll, ledighet är det som ligger högst upp på önskelistan nu.

Sportlovet startade med lite bränna vid solarieöarna med totti och luddieboy. Brännan övergick fort till rött, kokande varmt bränt fläsk. Inte jättebra. Fast det ska vi inte prata mer om. Det var skönt! Årets första semla åts också. hahah jäteemycket åts också. hehe, förutom hälften som vi tappade på marken.

Idag har jag varit i uppsala på mysig lunch med världens bästa familj + flickvän. Och  nu ska jag bege mig till mina kussar. Dom är coola.

pusspåer!


kände bara för en liten trevlig bildis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0