papipapi <3

idag kommer min kära far hem. Och på tisdag åker vi till honom. Åh, jag har längtat. Det ska bli mysigt att åka dit, skönt att komma iväg lite, och ta en paus. Fast lite segt, ett helt lov. Men vafan, familj !

hahah min kamera är rolig, för man kan göra så man ser helt knaz ut! haha. (jag är snyggare i verkligheten, pappa är sig väldigt lik , hih :p)

nu har znille lämnat oss. Sorgligt och jag saknar 'na redan. Men jag försöker njuta för hennes skull, och hon har faktiskt lovat att skicka lite brunhet till mig :D

Nu har jag så gott som lov, inga läxor kvar och det är underbart. Då har man tid till onödiga saker, som att typ.. bleka armarna. Lovet firades in med en mysig fika med Frida, och sen kom Cam och några av hennes homies!

nej ,nu ska jag springa och möta lillefaaaaaaar!

/A

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHHA! schön bild, jag asflabbar!

2009-02-19 @ 18:33:39
Postat av: Linn

Haha gosigt! :D Vart är det du ska åka någonstans? :)<3

2009-02-21 @ 17:47:18
URL: http://seasonsoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0