trött tröttare AVIVA

nu är jag utmattad.  Lov är till för att sova ut, men jag har helt enkelt inte haft tidigt. Jag har bestämt mig för att imorgon börjar mitt riktiga lov, då man vaknar utsövd, och bara är ledig.

Går kvällen var mysig hos kusinerna. Helt plötsligt hamnade jag på en fest med min kära vän Maria på tyresö. Det var kuul! Sen åkte vi hem till henne och sussade gott. hihi! Fast så mycket sömn kan det inte ha blivit med tanke på hur jag mår idag! Nej, nu ska jag i det här vintervädret krypa upp i soffan med en film. Gillar.

Vi har minnen vi. Och vi var småååå <3
min <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

aboow, fett kattiga tjejer!

2009-02-23 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0