ville inte va den som blev kvar..

Helghelghelg. Ja det är faktiskt fina grejer. hehe. nej men det är bäst! Fast den går snabbt. Har jag sagt att helgen går snabbt? näej, inge bra. Men snart är det loov å det blir kul.
Fredagen var det stan med Dellen med onödiga (?) impulsköp. Sen var det bror, han måste ju få lite hjälp med 1-månadspresent. gubbz då! På kvällen var det tjejmiddag hos Embla på söder. Jag vet inte om jag har sett någon så perfekt lägenhet någon gång. Jag doog! Men det var jättemys. Hem tidigt.

För på lördagen var det uppe med tuppen, man måste ju ställa upp för kära kören när vi har kördag hela lördagen. 10-16. Alltid lika kul. Och åååh jag förstår inte hur bäst ni är. Tacktack <3<3


På kvällen bar det av till Julia. Stor tjej. GRATTISGRATTIS igen. Mys var det


idag har jag haft en riktig mysdag med mami. åh hon är bäst

helgen har varit bra. men lugn. och skön!

nu blir det pluggis!
pussisar /A

Kommentarer
Postat av: maja

DU är bäst! <3

2009-02-09 @ 15:01:52
URL: http://majahellefors.blogg.se/
Postat av: maja

vad liten jag ser ut på bilden. ser jag alltid så liten ut? :S

2009-02-09 @ 15:02:26
URL: http://majahellefors.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, dårå? Nej, den är tillägnad dej din fläskkorv. Julia är en chorizo!

2009-02-09 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0