yo!

Så var det måndag och jag håller på att aaavlida. För att helgen var så bra, men dock för lite vila. Nästa helg ska jag sooova för det har jag inte hunnit med så mycket på sistone. Men det finns så mycket roligare saker att göra..
I fredags var det finfolk på besök! Sedan kom Elin...vi tjockade och planerade kvällen. Tillslut bar vi av till Karlaplan till någon liten fest! Det var kulkul. Sedan sov vi hos mig och det blev den vanliga ritualen för oss två, med te och mackor och en dundrans massa skrattt. znilleznille <3

I lördags  började dagen med en vinterpromenad, sedan fikade jag med nelliegulli, sedan mötte jag matilda & julia i staden en snabbis. Sen kom majsisarna antonia, hannah & maja hem till mej: Dom är bra fina. Och det var längesen, okej vi ses ju en gång i veckan men då finns inte så mycket tid till att praaata. Så vi hade mycket att ta igen. Finaste & bästa <3


Igår åkte jag & anna och tränade, hurtiga tjejer. Läänge. Dagen gick fort och på kvällen såg jag , mami & morfar i taket lyser stjärnorna. ååååh säger jag bara. Tårar. Tur att jag hade mamma brevid mig, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Sedan vart det middag med kinamat!


Nej , nu är det bäst att jag börjar dra mig, imorn är det mysdag med klassen och sedan någon form av intervju (?)

PUSSS/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0