over the rainbow so high!

Helgen har gått ut på att hinna med så mycket som möjligt, hihi.. som vanligt. Men vad fanken. Vila får man göra nån annan gång! :D Myschill hos ellen med flickorna <3<3, jobbsökning (braaaa vi är), elinmiddag, singstarkväll med några klasstjejer (PLUS MARTIN <3<3) väcka nile genom ett ruuligt schämt (jag satte på mej hennes fina arbetskläder), simma med tott&linnis (1km bara så att ni vet hehe), teknikstrul med totti, men till slut gryyyyymt plugg med tottan och nu är vi typ klara. jag är stolt!

ojvad jag är trött..
...och det är sååå synd att nille har lämnat sitt singstar här så jag bara måste gå å sjunga lite nu. hehe tack älsklings <3


Kommentarer
Postat av: Linn

ooouuulalaa va duktiga vi vaar! :D

2009-03-08 @ 23:04:17
URL: http://seasonsoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0