would you go or would you stay?


låten blir bara bättre och bättre!

Idag har jag studiedag. Är lika med pluggdag. Har så sjukt mycket jag måste få gjort. Ska strax sätta igång! typ nyss..
Måste bara dela med mig av att jag & snille var i skolan i 12 timmar igår. hade nästan lönat sig att sova där.! Vi skulle hjälpa till att rekrytera lärare. Ganska spännande faktiskt! =) Sedan drog vi den vanliga gamla vanan med bio. Synd att biocheckarna är slut. VI såg shopaholic-filmen. Helt okej, men väälidgt vanlig. Och väldigtväldigt förutsägbar. Men det är härligt ibland. Och på bion så såg vi lite trevliga ansikten. åååååh <3

/vivsan

Kommentarer
Postat av: hannah

Lite trevliga ansikten?? hahhaha mycket trevliga skulle jag säja, haha. ÅÅÅÅh den filmen är as bra!!!!!!



<3<3<3<3

2009-03-25 @ 19:05:51
URL: http://hawannaa.blogg.se/
Postat av: daoiiii

http://dellendo.blogg.se/2007/june/boozie.html#comment



hahahaha, kolla in boo :D:D:D

2009-03-26 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0